Методичний кейс

 Фанфіки на уроках словесності

У Листі Міністерства «Щодо інструктивно-методичних рекомендацій із базових дисциплін» вчителям-словесникам рекомендовано, замість домашнього твору, пропонувати учням «...обрати таку форму творчої роботи (наприклад, створення фанфіків тощо), щоб учні самостійно виконували творче домашнє завдання». Що це таке?                                                                                                 Читати далі


Технологія веб-квест на уроках

     Модель сучасного вчителя передбачає готовність до застосування нових освітянських ідей, здатність постійно навчатися, бути у постійному творчому пошуку... Давня мудрість говорить: «Хто стоїть на місці, той відстає». А хто не хоче відставати, мусить рухатися вперед, і не зупинятися, досягнувши вершини, а підійматися вище. У цьому й полягає основна місія сучасного учителя. Вже не достатньо бути на уроці та поза ним актором, режисером, діловодом, диригентом, дипломатом, психологом, новатором і компетентним фахівцем.

                                                                                                                             Читати далі


АЗБУКА
НАВЧАЛЬНОЇ ПРАЦІ УЧНЯ
НА ОСОБИСТІСНО ЗОРІЄНТОВАНОМУ УРОЦІ
УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ І ЛІТЕРАТУРИ

                                                       читати далі  


Немає коментарів:

Дописати коментар