29 червня 2015 р.


          Випадково знайшла публікацію, яка спонукала задуматися...

Это письмо родителям учеников написал директор сингапурской школы. Но как же хочется, чтобы его прочитали все родители во всех школах в мире.

«Дорогие родители. У ваших детей скоро начнутся экзамены. Знаю, что вы все очень сильно беспокоитесь, чтобы они сдали их хорошо.

Но, пожалуйста, помните: среди учеников на этом экзамене будет художник, которому нет нужды досконально понимать математику. Будет предприниматель, для которого не так важна история или английская литература. Музыкант, которому не понадобится химия. Спортсмен, для которого физкультура важнее физики.

Здорово, если ваш ребенок получит хорошие оценки. Но, пожалуйста, не лишайте их уверенности в себе и достоинства, если этого не произойдет.

Скажите им, что это нормально, что это просто экзамен. Они созданы для куда более значительных вещей в жизни. Скажите им, что какими бы не были их оценки, вы любите их и не будете их судить.

Пожалуйста, сделайте это — и просто наблюдайте, как затем они будут завоевывать мир. Один экзамен или плохая отметка не отберет у них мечты и талант.

И, пожалуйста, не считайте докторов и инженеров единственными счастливыми людьми на планет



 

Напередодні професійного свята – Дня працівників освіти України, свою повагу до учителів засвідчили Голова Верхньодніпровської районної ради Кравченко Артем Вадимович, депутат Дніпропетровської обласної ради Войтов Г.О. та депутат районної ради Дришлюк В.А., які завітали на свято до КЗ Верхівцевського НВК .
Вітаючи учителів та працівників навчального закладу було виголошено багато теплих слів на ознаку важливості учительської праці. Разом з привітанням гості вручили ноутбук для музею історії школи та нагороди учителям Сокол А.В. – учительці української мови та літератури та Крупенко С.А. – учительці початкових класів

Науково – методичний проект

«Реалізація моделі «Школи почуттів, діалогів, успіху» в умовах гуманізації освітнього середовища»"
Проект спрямований на реалізацію ідей обласного науково – методичного проекту «Освітні стратегії соціалізації особистості громадянського суспільства», який передбачає  створення такого освітнього середовища, де учень повноцінно живе, проектує своє майбутнє, де відбувається розвиток усіх складових самовдосконалення його особистості, у першу чергу потреби у самоствердженні та самореалізації, що є невід’ємною частиною соціального становлення сучасної людини.

                                                    завантажити

Проект Концепції нової української школи       

                                                                                                                   завантажити

 Настав рік 2016! Хай він стане роком сповнених надій, нових відкриттів, нових успіхів!  Любімо один одного, шануймо один одного, бережімо один одного!

                                                                                   

Звіт директора КЗ Верхівцевського НВК за 2014 - 2015 навчальний рік


Шановні  учасники традиційної конференції за підсумками навчального року! Добіг до завершення 2014-2015 навчальний рік, який  вкотре продемонстрував, що освіта є важливішою галуззю суспільства, вона не лише забезпечує майбутнє суспільства, а відзеркалює його сьогодення. У досить непростих умовах ми спільними зусиллями успішно завершили навчальний рік, виконивши державні програми з навчальних дисциплін, забезпечили умови для розвитку особистості школярів, дотримання безпечних та сприятливих умов перебування дітей у навчальному закладі, керуючись Статутом школи, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, законодавством України, іншими нормативними актами, що регламентують роботу навчального закладу.

  Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту»,  «Про дошкільну освіту», «Про охорону праці», «Про попередження насильства у сім’ї», «Про соціальну роботу з дітьми і молоддю», «Національною доктриною розвитку освіти», «Концепцією громадянського виховання та освіти», Державними програмами «Вчитель», «Діти Укрвїни», «Освіта. Україна ХХІ ст.», «Обдаровані діти»,   «Положенням про загальноосвітній НВК”, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 12 березня 2003 року N 306, іншими нормативно-правовими актами.
 Основні пріоритети діяльності закладу визначені Концепцією розвитку Верхівцевського НВК затверджена педагогічною радою школи  у січні 2011року, у зв’язку переходу школи на інноваційну модель - навчально-виховний комплекс
Головні компоненти, які є основою діяльності педагогічного колективу:
ü  Виховання серця – духовний, або чуттєвий аспект. Школа почуттів.
ü  Моральне й етичне виховання – етичні стосунки, засновані на взаємостосунках учасників навчально – виховного процесу. Школа діалогу
ü  Накопичення знань – сплав розуму та волі, спрямований на удосконалення людської діяльності, вибору успішної професії. Школа успіху.
Сьогодні, підводячи підсумки року минулого маю на меті зупинитися на головних аспектах діяльності школи, згадати яскраві моменти життя закладу 2014-2015н.р., назвати та вшанувати учнів, учителів, батьків, класні колективи, які стали кращими на різних ділянках роботи школи.   
        
Стан і розвиток шкільної мережі
Позитивним показником діяльності освітнього закладу є збереження контингенту учнів впродовж останнього ряду років, всупереч зменшення дітей у мікрорайоні школи.
Кількість учнів по класам
Навчальний рік
Кількість учнів у школі станом на 05.09
Кількість класів
Середня наповнюваність класів
2010-2011
876
36
24
2011-2012
913
38
24
2012-2013
2013-2014
901
889
38
36
23,7
24,6
2014-2015
898
37
24

Кількість вихованців дошкільних груп
Навчальний рік
Кількість дошкільників
Кількість груп
Середня наповнюваність
2011-2012
52
2
26
2012-2013
2013-2014
85
84
3
3
26
26
2014-2015
73
3
24


З 2001 року в школі впроваджено профільне навчання:
Навчальний рік
Кількість учнів по класах
Назва профілю
10
11
2010-2011
64
34
фізики-математичний,  українська філологія, інформаційно-технологічний
2011-2012
64
64
фізико-математичний,  українська філологія, інформаційно-технологічний, хіміко-біологічний
2012-2013
50
61
фізико-математичний,  українська філологія, хіміко-біологічний
2013-2014
37
47
фізико-математичний,  українська філологія,
інформаційно-технологічний
2014-2015
48
38
фізико-математичний,  українська філологія, історичний
інформаційно-технологічний

З метою забезпечення конкурентного середовища для обдарованих дітей у нинішньому навчальному році було відкрито ліцейний клас.
Результати цієї ініціативи підтверджені очікуваним результатам- якісний показник рівня навченості складає 100%. Проте результати класно-узагальнюючого контролю у 5-а класі спонукають педагогічний колектив до більш активного використання у цьому класі технологій продуктивного навчання, постійного моніторингу за станом навчально-виховного процесу, тісної співпраці з батьками у питаннях єдиних вимог до учнів, матеріального забезпечення навчального процесу.
 Аналізуючи рівень навчальних досягнень учнів за результатами оцінювання за останні 3 роки, ми відзначаємо, що на високий та достатній рівень навчальних досягнень засвоєна програма 41 % учнів, на середній – 56 %, на початковий – 3%.
         За рейтингом використання можливостей найнижчий результат в учнів 7-х класів, де високий і достатній рівень навченості учнів складає  23%, а найвищий – в учнів 4-х класів -56% .Спостерігається тенденція щодо підвищення якісного показника навчальних досягнень учнів у паралелі 3-х, 5-х, 10-х, 11-х класів.
         Найбільший рейтинг навчальних  досягнень мають учні з предметів спортивно-естетичного напрямку: 9, 8 – 7,8 балів, з музики – 9,8б; образотворчого мистецтва – 9,0 б.
         Рейтинг навчальних досягнень учнів з предметів природничо-математичного циклу складає 6,2-7,2  балів (найвищий бал серед предметів цього циклу з природознавства- 7,6 б.,а найнижчий – з хімії, геометрії – 6,2 бала.
Серед суспільно-гуманітарних дисциплін найвищий рейтинг в учнів з предмету «Людина і світ»- 7,9 балів, а найнижчий з іноземної мови -  6,3 б.
       Надійним інструментом, що дозволяє виміряти якість освіти, яка має особистісне спрямування, є комплексний моніторинг.
Негативні:наявність групи учнів з низьким рівнем навченості; учнів з одним-двома балами низького, середнього, достатнього рівня, які і є  результатом якості знань ефективності, предметної та профільної компетентності; певна частина школярів старшої ланки школи мають низьку мотивацію до навчання, саморозвитку, отримання вищої освіти.

У навчальному закладі робота з обдарованими учнями спрямована на реалізацію комплексно – цільового проекту  «Обдарована дитина», мета якого:
Ø  створити сприятливі умови для організації плідної роботи  з обдарованими дітьми;
Ø  сприяти:
ü вихованню особистості, яка вміє мислити нестандартно, має творчі нахили і здібності, може втілювати свої задуми у життя;
ü розвитку природних здібностей і обдарувань учнів, формування творчої особистості;
Впродовж року учні мають можливість взяти участь у І,ІІ, ІІІ- у етапах    Всеукраїнських олімпіадах з базових дисциплін у різноманітних конкурсах- «Бобер»,   «Колосок», «Орлятко», «Лукоморє», «Геліантус, мовно-літературних конкурсах. Особливою популярністю користується шкільний турнір «Найрозумніший», у якому беруть участь  сотні учасників. Сьогодні  прозвучать імена учнів і вчителів, які захищали честь НВК та стали переможцями.
Номінація «Гордість школи»- Орлова Г.С.

«Учителем школа стоїть»- писав відомий український поет, письменник, громадський діяч І.Я.Франко. Тому здійснення кадрової політики  відбувається шляхом створення сприятливих умов для формування дієздатного колективу, розкриття творчого потенціалу кожного вчителя, підвищення його кваліфікаційного рівня та його професійного самовдосконалення.Принцип «освіта на все життя» змінюється новим  -  «освіта впродовж усього життя». У школі змінені підходи до ролі вчителя.
Це вчитель, який є одночасно й учителем-психологом, учителем-технологом, учителем-дослідником, який творчо, на високому рівні розв’язує складні професійні проблеми.
 Цьому сприяють інноваційні педагогічні технології-
·        Семестрово – блочно – залікова система навчання - нова організація навчально – виховного процесу, котра зближує навчальний процес із природними психологічними особливостями людського сприйняття;
·        профільне навчання;
·        технології навчання, засновані на особистісно-орієнтованому навчанні, зокрема побудова навчально-виховного процесу на основі даних діагностично-проектуальної програми «Універсал»      
Педагогічний колектив працює над реалізацією:
o   Всеукраїнський проект «Фінансова грамотність»,
o   Українсько – польський проект «Академія підприємництва»
Номінація «За прагнення до інновацій»- Дігтяр О.О.
Для формування вчительського професіоналізму необхідною умовою є систематичне підвищення своєї професійної майстерності та науково-методична діяльність. Цьому сприяє участь у професійних конкурсах, виставках  та конференціях різних рівнів.У цьому навчальному році на обласній педагогічній виставці-ярмаркові було представлено 40 робіт учителів нашого навчального закладу. 20 з них відмічено дипломами відділу освіти, робота групи учителів у складі: Воронцова Л.Ф., Орлова Г.С., Крапівіна С.В., Дігтяр О.О., Лісова О.О. отримала відзнаку переможця облосної виставки. У рамках Всеукраїнської виставки-презентації «Інноватика в освіті- 2015» директор НВК Воронцова Л.Ф. презентувала проект «Шкільний інтер єр – один із засобів патріотичного воховання учнів», у  конкурсі «Учитель року » брали участь- учитель хімії Лесична Л.А., учитель образотворчого мистецтва Авраменко А.С.
Номінація «Учитель року» - Угнівенко В.П.
  Формування ініціативної, здатної приймати свідомі рішення особистості неможливе без широкого залучення учнів до управління шкільними справами через участь в органах учнівського самоврядування.
     Учнівське самоврядування забезпечує комплексний виховний вплив на учнів шляхом залучення до усвідомленої і систематичної участі у вирішенні важливих питань життя класу та НВК.
     Загальношкільним органом учнівського самоврядування в НВК є дитячо-юнацька організація «ЛІРА», діяльність якої базується на певних принципах, що є запорукою її цілеспрямованості, доцільності і ефективності .
Номінація «Кращий клас року», «Лідер року»
     Проблема розвитку творчості дитини набуває в наш час особливого значення. Для успішного вирішення цієї проблеми велике значення має розвиток творчих здібностей, дитячої активності та самостійності. Для охоплення всіх учнів різними формами колективної та індивідуальної діяльності, з метою їх всебічного розвитку та формування інтересів, нахилів у НВК проводяться тематичні тижні, працюють гуртки, виставки, концерти, фестивалі.
Номінація «Творча обдарованість»- Замкова І.І.
У навчальному закладі здійснюється системна  робота з контролю за відвідуванням учнями навчальних занять: проводяться рейди  з виявленням учнів, що запізнюються на уроки, ведеться журнал контролю за відвідуванням учнями школи, класні керівники  кожної п’ятниці надають  аналіз відвідування учнями школи соціальному педагогу та  своєчасно з’ясовують причини пропусків уроків учнями, про що інформують батьків. Кожного тижня на нараді при директорові слухаються питання про відвідування учнями школи, вирішуються питання щодо попередження пропусків учнями занять без поважних причин. 
Номінація «Кращий черговий клас» Угнівенко В.П.
 Сьогодні школа у повній мірі відповідає статусу громадсько-активної школи, яка прагне впливати на життя міста, проводяться спільні акції: Всесвітній тиждень добра, «Добрий ранок, ветеране», на базі школи готуються та проводяться різноманітні заходи, зокрема відзначення Дня Перемоги, проводяться спортивні змагання. Ми живемо разом з країною, вболіваємо за її долю, намагаємося не словами,а справами доводити свої патріотичні почуття, тому до проведення волонтерських акцій спрямованих на допомогу землякам-учасникам АТО долучилися майже всі учні НВК. Слід відзначити очільницю цього руху у школі Гуріну В.В. Значною подією у житті школи вважаю реконструкцію музею, розширенняйогоекспозицій.Цьому слід завдячити Орловій Г.С., Гуріній В.В., Савицькій Т.О.
«Активна життєва позиція»- Пєтухова С.І.
Спортивно-масова та фізкультурно-оздоровча робота школи спрямована на виконання державної програми «Фізичне виховання – здоров’я нації», комплексних програм «Здоров’я через освіту», “За здоровий спосіб життя”. Відповідно до цього у закладі створено певні умови. Завдячуючи нашим учителям фізичного виховання Кучеренко М.А. та Малїєнку В.В. для занять фізкультурою та спортом в розпорядженні школярів - стадіон з футбольним полем та біговими доріжками, спортивний майданчик з усіма обладнаннями та  площадками для баскетболу, волейболу; cмуга перешкод для військового багатоборства, турніки. Дві спортивні зали, обладнані гімнастичними стінками, баскетбольними щитами, зйомною волейбольною сіткою, знаряддями для гімнастики.
Уже багато років уроки фізичної культури для дівчаток і хлопчиків проводяться окремо з першого класу. Спортивні секції, змагання, туристичні походи є улюбленим заняттям вихованців і як наслідок є те, що упродовж ряду років навчальний заклад посідає перше місце у районній спартакіаді, а команди спортсменів -  призери обласних змагань з легкої атлетики, «Старти надій», «Козацький гарт», «Джура». Окрасою всіх шкільних свят є виступ гуртківців з художньо-спортивної гімнастики «Грація».     Систематично проводяться спортивні свята та змагання. Зокрема, традиційними стали проведення шкільної спартакіади, військово-спортивної естафети на честь воїна-афганця, колишнього випускника школи, який загинув , виконуючи інтернаціональний обов’язок.
Значною проблемою в організації фізкультурно-оздоровчої роботи є недостатнє забезпечення спортивним інвентарем. Поповнення матеріальної бази відбувається за рахунок батьківських та спонсорських коштів, але це не може повністю забезпечити всі потреби для фізичного розвитку дітей.
Номінація «Олімпійська надія» Лісова О.О.
У КЗ Верхівцевському НВК здійснюється планомірна комплексна робота по забезпеченню умов для збереження здоров’я учнів. 
В рамках реалізації завдань комплексної регіональної програми “За здоровий спосіб життя”  у школі:
·        Взято участь у акціях “Молодь за здоров’я”, “Здорова дитина – майбутнє України”, “Скажімо «Ні насильству в сім’ї”, “Не палити – стати переможцем”
У школі діє дві їдальні,  розміщені у двох приміщеннях: основного корпусу, що обслуговує частину учнів школи І-го ступеня та учнів 5-11-х класів; інша  обслуговує групи  дошкільнят та частину дітей початкової ланки.  
Асортимент продукції, що пропонується, включає гарячі страви. Обов’язковим є дотримання щоденного меню, яке затверджується директоромі сезонного тижневого меню, погодженого з районною СЕС. У відповідних журналах медпрацівником реєструється бракераж сировини та готової продукції Постійний контроль здійснює медична сестра школи.
Харчування організоване для учнів 1- 4-х класів за рахунок бюджетних коштів
(6 грн. в день), а для учнів  5-11-х класів за рахунок батьківських коштів.
Стан харчування
Проблеми: На жаль, не всі учні 5-11-х класів отримують гаряче харчування.
Шляхи вирішення: Продовжувати вести роз’яснювальну роботу серед учнів та батьків щодо необхідності споживання гарячої страви під час навчального процесу, як гарантії забезпечення здоров’я школяра, а також про шкідливість вживання продукції, придбаної поза межами шкільної їдальні: сухарики,чіпси, різного роду газовані напої,

3.2.Суспільний рейтинг навчального закладу
На ринку освітніх послуг між навчальними закладами України поступово виникає і посилюється конкуренція. Навчальні заклади  змушені докладати чимало зусиль до того, щоб залучити учнів до навчання. З цією метою педагогічним колективом Верхівцевського НВК розробляються  різноманітні  заходи, серед яких важливими створення та підтримання привабливого іміджу школи:
Впровадження інноваційних технологій, створення комфортних умов під час здійснення навчально-виховного процесу, збереження  традицій, збагачення історії школи цікавими подіями та значними досягненнями.

Стимулювання позитивного ставлення батьків, громадськості до школи шляхом презентаційних заходів, звітних концертів, виставок.
Номінація «Батьки року»- Бригінець Т.Б.

Фінансування навчального закладу здійснюється за рахунок державного бюджету, згідно формульного розрахунку на одного учня. Розпрядником коштів є відділ освіти Верхньодніпровської райдержадміністрації. Згідно кошторису витрат пердбачено кошти лише на захищені статті: заробітна плата, енергоносії, харчування учнів 1-4 класів та дітей пільгової категорії, паливно-мастильні матеріали для забезпечення підвезення дітей.
    Всі інші витрати на утримання закладу здійснюються за рахунок матеріальної допомоги батьків, спонсорів, благодійних внесків. Систематично за рахунок бюджетних та спонсорських коштів проводяться поточні ремонти. За рахунок батьківських та спонсорських коштів здійснено заміну вікон  на пластик у їдальні(4шт.) та класних кімнатах (20 шт.) .
      Так за 2014- 2015 рік матеріальний стан школи покращувався за рахунок батьків у сумі..31547.грн., допомоги підприємств подарунки на новорічні свята: РЗП-39, ВЦМКР, ВЧД-13, ДС, ЕЧ-3, ПЧ-10,  ООО «Солома»,
  Кошти шкільного фонду збиралися згідно рішення загальношкільних та класних батьківських зборів на основі добровільності та прозорості. Систематично я звітувалася перед головами батьківських комітетів про витрати, які затверджувалися на засіданнях.
Станом на сьогодні (звіт)
Номінація «Благодійність року»



Номінація «Дебют року», «Учень року»

Немає коментарів:

Дописати коментар